Uw contactpersoon voor BEMER: Hanneke Redder
Redder Praktijk Natuurgeneeskunde, Hogeweg 29 6367 BA Voerendaal
Zie de link voor meer informatie:  BEMER

Een goede doorbloeding is van groot belang

Nl

De bloedsomloop is het toevoersysteem van het menselijk lichaam. Hij verzorgt het lichaamsweefsel en de organen van voedingsstoffen en zuurstof. Tegelijkertijd worden afvalstoffen afgevoerd. 74% van dit proces vindt plaats in de kleinste bloedvaten, de zogenaamde microcirculatie.

Fysische vasculaire therapie bij rugpijn en spanningen.

Fysische vasculaire therapie van BEMER verbetert de microcirculatie en stimuleert de doorbloeding van zelfs de kleinste bloedvaten. Een betere doorbloeding verhoogt de efficiëntie van lichaamscellen, vermindert pijn en heeft een gunstig effect op het zelfgenezend vermogen van het lichaam.

Toepassingsgebieden

Fysische vasculaire therapie wordt vandaag de dag op velerlei gebied toegepast. Een effectieve verbetering van de microcirculatie, de doorbloeding van de kleinste bloedvaten, heeft in veel opzichten een positief effect op uw gezondheid, uw immuunsysteem en uw algehele welzijn. Op basis van jarenlange ervaring ontwikkelt BEMER de fysische vasculaire therapie voortdurend verder – deels met baanbrekende bevindingen met betrekking tot het bioritme van lokale en bovengelegen processen. Een effectieve stimulering van de microcirculatie ondersteunt de belangrijkste regelmechanismen van het lichaam op het gebied van preventie, genezings- en herstelprocessen en kan toegepast worden in combinatie met talrijke behandelingen en indicaties.

Een betere doorbloeding van de kleinste bloedvaten heeft o.a. een gunstig effect op:

• Artrose
  • Rugpijn