Mocht uw belangstelling zijn gewekt voor het maken van een afspraak:
U heeft geen verwijsbriefje nodig van uw (huis)arts.
Kosten worden (deels) vergoed door de zorgverzekering wanneer u een aanvullende ziektekostenverzekering heeft afgesloten (u kunt dit checken op uw polis of vraag het even na bij uw zorgverzekeraar).

Alles houdt verband met elkaar!
Als u zich niet goed voelt en allerlei klachten heeft, dan stelt uw huisarts een diagnose a.h.v. alle symptomen en klachten die u benoemt (evt. met behulp van bloedonderzoek, echo’s, etc.).
Alle mogelijke ziektebeelden worden op deze manier geëlimineerd en uitgesloten tot er nog eentje overblijft en dat is dan uw ’ziekte’.
Nadat er evt. al een diagnose door uw huisarts is gesteld, en u gelabeld bent naar een bepaalde ziekte of syndroom, zult u merken dat, wanneer u in mijn praktijk wordt getest, er bij het testen niet één, maar heel veel verschillende oorzaken aan te wijzen zijn, die allemaal in meer of mindere mate een rol spelen bij de ontwikkeling van uw klachten. Kortom, er is dus vaak niet één oorzaak aan te wijzen bij het testen van de belastingen en verstoringen, maar alles moet met elkaar in verband getest worden.
Oorzaken zijn én, én, én. Níet óf het één, óf het ander.
Onderling heeft ieder orgaan last van de onderactiviteit of energietekorten van een ander orgaan.

Al naar gelang de ernst van de klachten en hoeveel jaar u al last heeft van de klachten, zal het ook zijn tijd vragen om alles weer op te bouwen.
Daar steek ík mijn tijd en energie in, maar dit vraagt ook zeker inzet en commitment van uw kant. Het is de tijdfactor waar u mee moet dealen. Je kunt het niet versnellen of forceren. Belangrijkste is dat u zich wél voelt na de behandelingen. U zult merken dat wanneer u zich beter gaat voelen, het minder moeite zal kosten om er mee door te gaan, want u krijgt er veel voor terug.
Ook voor eenieder die met bestralingen en chemotherapie te maken heeft (gehad), kan de bioresonantietherapie een prachtige ondersteunende manier zijn om uw energie weer op te bouwen.
Tenslotte, u hoeft niet te wachten tot er symptomen of klachten komen, ook preventief uw gezondheid checken en op tijd maatregelen treffen kan veel klachten voorkomen of minder belastend maken.

“Positief denken is de eerste stap naar heling!”

“Voor mij geen halfleeg glas, bij mij is het glas altijd halfvol”

Op zoek naar de oorzaak van uw klachten en symptomen door het testen en behandelen van:

• Allergieën en voedselovergevoeligheden
  • Bacteriën
  • Virussen
  • Schimmels
  • Parasieten
  • Miasma’s
  • Zware metalen
  • Vaccinstoffen
  • Toxische stoffen / Kleur- en smaakstoffen
  • Hormoonverstoringen